neděle 31. července 2016

Parfém lásky UNIQ No 34 – láskyplně koketní recenze

Velký hit letošního léta, který mě prozatím, vzhledem k užívání si dovolené, míjel. Po mnoha apelech jsem se ale vzepnula k akci a konečně si objednala vzorečky v této chvíli už „bájné“ vůně :-)

Opět jsem zcela připravená na strašlivý slaďák, stejně tak jako u předchozí La Vie est Belle, a opět jsem se strašlivého slaďáku dočkala. Ale přesto mě Amor Amor, nebo chcete-li UNIQ No 34 příjemně překvapil a tak hodně zaskočil.

Opět se nejprve  jukneme, co nám píše katalog :

hlava: grapefruit, mandarinka, pomeranč
srdce: konvalinka, meruňka, růže, jasmín  
základ: vanilka, santal, ambra, mošus, špetka karamelu

Vůně UNIQ 34 je tou nejryzejší láskou, kterou se budete chtít obklopovat stále dokola. Již od první chvíle si tuto vůni zamilujete a budete s ní chtít prožívat všechny chutě lásky a rozkoše. Základem tohoto nápoje lásky je vanilka, santal, ambra, mošus a špetka karamelu. Tato sladce ovocně květinová vůně UNIQ 34 je vhodná pro všechny romantické dámy a mladé slečny.
Z této květinově – ovocné vůně silně vyzařuje láska, rozkoš i romantika. Svůdnost citrusových plodů – pomeranče a mandarinky je obalena smyslným závojem santalového dřeva, mošusu a jasmínu, což přímo vybízí k flirtu. Každá žena se díky této vůni stane okouzlující a žádaná při jakékoliv příležitosti.

NOJO, je to tak!

34 je opravdu zhmotnělou zamilovaností, uznávám! Všechno to opojné okouzlení, prchavé momenty, které se neopakují – motýli v břiše, třesoucí se rozechvělé ruce a rozbušené srdce, když toho svého vidíte…. Je našlapáno do jediného flakonu:-).

Milé dámy, s tímhle parfémem se Vám to pokaždé vybaví, stačí jen trochu vnímavosti! Rozpomenete si, jak Vás vždycky dokázal rozesmát, jak Vás okouzlovaly jeho silné ruce, jak se Vám sevřelo hrdlo, když jste ho zdálky zahlédla a říkala jste si. Ty bláho a tohle je můj „muž“, to snad ani není možný. A je to dobře kočky, vzpomínejte, přestaňte na něj bručet, že zas není něco udělané – on je ten, kterého jste si vybrala. Amor amor Vám to připomene ;-) Zavzpomínejte a zamilujte se znova a znova a znova. Od toho přece léto je, anebo jinak, od toho je celý život. A k tomu byla 34 stvořená.


Jo a vůbec nesouhlasím s tím, že by to mělo být jen pro romantické dámy a mladé slečny. Bohužel nejsem už ani jedno a přesto s chutí sem tam po vášnivě divoké 34 sáhnu / a to nemám ráda sladěnky, sledujete, jo? :-) /. Je v ní něco uchvacujícího, dráždivého a lákavého. V srdci parfému, někde za konvalinkami je kytiška, která to způsobuje … a neřeknu jaká ;-) Třeba si o to někdy dáme soutěž.

Tak zas zpátky na zem ženy a tady jsou technické detaily :

První nástup vůně, úplně ten prvotní moment je štiplavě ostrý, naprosto nepodobný tomu, co se rozvine o pár vteřin poté. Pro mě je tento nástup nesmírně poutavý a trochu mě rozesmutní, že trvá tak krátce. Soudím, že je to ostrý grep v celkem zajímavé poloze. Jak už jsem předeslala tahle chvíle je opravdu kraťoučká, téměř okamžitě se přidává lahodná mandarinka a vůně sládne. Po další chvíli se přidává meruňka a opět posunuje vůni dál. Zvonivá konvalinka dodává další rozměr. Je to moc pěkná kompozice, líbí se mi, i když jak jsem už zmiňovala nejsem moc na ty slaďárny. Tahle je jiná, dýchá z ní luxus, něco extra a hlavně – sládne svěže / kdo by si to byl pomyslel, že to jde  :-) / zachovává si lehkost, což je opravu mistrovský kousek.

Je daaaaleko daleko snesitelnější než je LA VIE. Mohu říct, že tyto dvě vůně spolu nemají mnoho společného, jen to, že jsou prostě definovány jako sladké…No dobře, tak snad ještě to ovoce, ale v úplně jiné poloze!

34 není temná vášeň a zralá láska jakou má Chanel č. 5 alias UNIQ No 31 a není opojně matoucí La vie neboli UNIQ No 33. Tohle je milenka, rozkošnická, sexy, veselá a flirtující. Je to elixír lásky. Protože láska nepřichází dvakrát za jedno dopoledne, je potřeba ji chytit a nepustit.

A ještě postřeh nakonec – vůně se úplně nakonec promění do příjemné a velmi hřejivé kompozice vanilky, dřev a karamelu s příjemně větrovým ocáskem. Je báječně smetanově hladká. A protože je hřejivá, bude božská do chladnějších dní. Na léto spíš k večeru na flirtování na molu. A rozhodně ji aplikujte na kůži, ve vlasech či na oděvu se rozkládá hodně grepově – přijdete o ty skvělé zamilované zážitky ;-) Ty se holt musí vždycky zažít doslova na vlastní kůži.

Opravdu poslední poznámka – zdá se, že 34 bude mít oproti originálu výbornou výdrž. Amor Amoru totiž ta zamilovanost vydrží tak maximálně 2 hodinky. 34 je zamilovaná dááááleko déle. A to je fajn, je to prostě
Le parfum de l’amour

přeji Vám krásnou neděli a zamilovaný zbytek prázdnin, Martina

obrázek zdroj:<a href=“http://www.freepik.com”>Selected by freepik</a>

3 komentáře:

  1. Já se v parfémech zas tak moc nevyznám a je pravda, že je ani moc neřeším. Většinou si je totiž objednávám z internetu z https://www.esensino.cz/ , takže ho nemůžu předem očichat, takže vybírám podle lahvičky. Docela mi to vychází, že pokud se mi líbí lahvička, tak mi sedí i vůně :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Teda takový parfém by si určitě nechala líbit moje přitelkyně. Zvlášť, když má takové pozitivní recenze. Já se v tom teda taky nějak extra nevyznám, ale zase když mi někdo něco doporučuje, tak to vyzkouším. Parfém beru tak, že buď voní nebo nevoní. Ale chápu, že ono je to trochu komplikovanější. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda parfémy a můj manžel mi ten můj oblíbený kupuje každý rok k výročí svatby. Letos mě opět nezklamal a dostala jsem svůj voňavý dárek, ale já jsem mu pořídila krásnou pánskou tašku. Vejdou se mu do ní všechny věci, které potřebuje každý den nosit stále u sebe.

    OdpovědětVymazat