čtvrtek 30. června 2016

Carpe Diem s UNIQ No33

LA VIE EST BELLE!    ŽIVOT JE KRÁSNÝ!

Tahle kráska by měla být oslavou života. Tak uvidíme, jak si takovou oslavu představuje UNIQ No 33 :-)
 Začteme se společně do katalogu :

Parfém je symbolem vášně, štěstí a svobody. Oslavte krásu života ušlechtilými, přírodními tóny broskve, květů pomeranče a jasmínu. Nechte se zlákat kombinací vůní vanilky, pralinky a pačule.

Pyramida vůní:
Hlava: hruška, černý rybíz, broskev
Srdce: květy pomeranče, jasmín, iris, mimóza
Základ: vanilka, pralinka, pačule, tonka

No, uvidíme...

Bohužel patřím k partě, která si na slaďáky moc nepotrpí, patrně mám dostatečně sladký život :-). Ovocné vůně také nejsou mojí srdcovkou, takže jsem se celkem oprávněně trochu obávala. Rozhodla jsem se ale udělat výjimku a nechat se zlákat žhavou novinkou.

Čekala jsem pořádný vír ovoce a dočkala jsem se. I tak byl první dojem po aplikaci poněkud šok.
Překvapivě se to ale dalo vydržet. Ne že bych juchala nadšením, ale celkem v pohodě jsem ho strpěla ( hlavně kvůli Vám teda :-) )

Kdybych měla charakterizovat parfém jen ve zkratce, řekla bych, že je to gurmetský zážitek, je prostě chutný!

Rozebráno detailněji :
V první fázi mi před nosem vybuchuje pestrobarevný letní ovocný koktejl, ve kterém dominuje hruška a jeho srdce je sladce vanilkové, někde v dáli se potuluje broskev. Mám nesmírnou chut olíznout si ruku :-D.

Ke slovu se po malé chvíli ale dostává opojný jasmín a pomerančové květy a vůně maličko ztěžkne. Přestože je sladká, nepůsobí ulepeně a balancuje opravdu mistrně na hraně. V tuto chvíli je vášnivě sladká a hlavupletoucí vůně plná mámivých květů a zbytků ovoce, nic pro mě, ale držím, kvůli vám!



Vydržela jsem a na vůni zapomněla.
Za 3-4 hodiny se k ní vracím a jsem nesmírně mile potěšena. Krásně se rozvinula vanilka ve své neulepené podobě, spíše sušší a jemný pudrový ocásek v základu. Dokonce bych přísahala, že tam je i ta pralinka :-) . V tuhle chvíli je to pro mě nejkrásnější část 33. Vnímám ji jako velmi podobnou Jil Sander, opravdu zcela vyprchalo ovoce a sladké květy a zůstala pudrová jemnost. Škoda, že k tomu nedojde dříve. Mě se tak dlouho čekat nechce, zvolím jiné parfémy.

Jedno doporučení na závěr - pokud se pro ni rozhodnete, buďte opatrná při aplikaci v opravdu parných dnech. Není to svěženka, v MHD by mohla být v té první fázi obtěžující, ve svém základu bude v pohodě.

Třicet trojka se jistě stane jednou z nejprodávanějších vůní,  má úroveň, je milá a ženská. Jako parfém na slepo potěší jistě i ženu, která si na sladké moc nepotrpí. Takže určitě neuděláte chybu. Také si myslím, že svou dynamickou, jiskrnou a chutnou kompozicí uchvátí hodně mladých děvčat.

Femme fatale si asi vybere vůni trochu jinou. Ačkoli, od toho je fatale, aby si mohla dělat co chce, takže co když ji nakonec potkáte i s touto vůní … ?! :D

Krásný, slunný čtvrtek přeje Martina balící na dovolenou a těžce se zamilovávajícíc do 31 ( recenzce po dovolené )
Papa

Žádné komentáře:

Okomentovat