sobota 11. června 2016

TIP NA SOBOTU, NA NEDĚLI A CELÝ TÝDEN :-) PROSTĚ PRAKTICKÝ

Při sobotě pro Vás mám zajímavý tip!


Víte, že některé vůně se daleko lépe rozvoní na testovacím papírku než na kůži? :-)

Joooo, už to není co bývalo, mění se výrobní postupy a suroviny. Co platilo o kapce za ucho už neplatí dávno / mimochodem zlí jazykové tvrdí, že to je pověra, složení podkožního tuku a pokožky v tomto místě prý vůni spíše tlumí ;-) /, stejně tak není nezbytné aplikovat na tepny. Ještě se o tom rozepíšu příště, ať se máte na co těšit.

Zpátky k papírkům - tento fakt je dán typem vůně a použitými surovinami. Většinou se jedná o lehké svěženky, ale může to být i květinka, chce to zkusit.

Pokud testujete vůni, doporučuji nejen na kůži, byť to takto doporučují odborníci, ale i na papírek.
Použít můžete klíďo obyč papírek, nebo čtvrtku nastříhanou na kostičky.

Jestliže po půl dni zjistíte, že na ruce už nic a na papírku pořád plno vůně, tak ji nezatracujte. Bude super na oblečení - aplikujte na lem sukně, na halenku, prostě kamkoli.

Věřte mi, že budete překvapená její výdrží.

Například u Uniq 23 mám vyzkoušeno, že aplikuji nejen na kůži, ale i na oděv a z něj jsem ji cítila dokonce i po vyprání.

Užijte si testování, sobotu a neděli a pořádně si odpočiňte.

Pokud chcete vědět víc, na stránkách www.uniqperfumes.cz je ke stažení katalog, mrkněte na něj, nebo mi napište - kamkoli.

Staňte se členem našeho kolektivu a objevujte s námi. Nemusíte nikam jezdit, nic zařizovat, všechno pěkně v klídku doma.
s úctou Martina, jdu sázet cukety

1 komentář:

  1. Já si pak teda ale říkám, jestli to nemá trochu obrácený efekt. Chci přeci vědět, jak se mi parfém rozvoní na kůži. Nikoliv pak na testovacím papírku, který to může trochu umocnit. Každý má přirozenou vůni jinou a to se univerzálním papírkem přeci nedá nějak simulovat. Jako nevím, ale osobně preferuji prostě testování na kůži. A pak si dvacet minut počkat ať vím, jak se mi to rozvoní po vyprchání alkoholu. ;-) No, zrovna jsem si včera byl vyřizovat cestovní pojištění na dovolenou do Řecka a stavil jsem se cestou v parfumérii si udělat radost. ;-)

    OdpovědětVymazat