úterý 10. května 2016

Jak to mám já, jak to máte vy a jak to má alchymista ...


Denně mi před okny chodí desítky lidí, občas se zahledím ven a přemýšlím, kdo to je, kam asi jde a kdo na ní či něj čeká doma. Co má na sobě a jak jí  to sluší, a co by jí slušelo ještě víc. A jaký parfém používá / to je asi profesní deformace :-) /, případně jaký by ji seděl. Taky nad tím, jaká je uvnitř. A jestli by byla dobrý spolupracovník.

Za 14 dní, co jsem ve firmě jsem promyslela snad všechny známé, i ty se kterými jsem se leta neviděla. Vzpomínala jsem kdo jsou a jací jsou a většinu z nich jsem kontaktovala. Příjemně jsme pokecali a obnovily se staré vazby. Zrazu se mi před očima rojily desítky známých a najít je na facebooku byla legranda. Ani si neuvědomujete, kolik kolem sebe máte lidí a z kolika lidmi jste se znali a přátelili. Jako vedlejší efekt své nové práce, nebo spíš koníčku, mám najednou spoustu kamarádů :-D Víc, než kdy dřív, legrační…

No to je toho, říkáte si, prostě na to má povahu. A to já na to holt nemám!

Hmmm, to slýchám často, jsem optimista, všechno se mi daří, mám pořád dobrou náladu, jsem ukecaná …. Prostě by jeden řekl, že mi jde všechno úplně samo! To je prostě povaha a životní klika … vau.
Omyl přátelé, ale fakt velký! S povahou to nemá vůbec nic společného :-)  / Natož s klikou, mám za sebou pěkné průšvihy, ale o tom třeba jindy ;-) /


Vězte, že jsem od narození tvor s nízkým sebevědomím. Různé životní peripetie mi ho občas snížily opravdu hodně pod nulu. Navíc jsem byla vždy extrémně nesmělá. A když říkám extrémně, tak opravdu extrémně.

Když mi bylo 5 bála jsem se naprosto všeho, vyděsil mě i tryskáč. Bože zaplať, že jich tenkrát tolik nelétalo, jinak bych strávila dětství pod gaučem :-)
Když mi bylo 10, pod gauč už jsem se nevešla, ale když jsem se měla bavit s někým starším, co bych v takových chvílich za něj dala. Prakticky jsem nemluvila. Jen s nejlepší kámoškou :-D Pohovořit s dospělým bylo v rovině sci-fi, spíš už nádechem hororu.
Když jsem byla pozvaná na první rande, byla jsem tak nervní, že ze mě nevypadla ani spojka. Pozor přátelé, nebylo mi 8, jak tipujete, ale 15 :-) Můj fešák ze mě byl tak nadšenej, že už jsme se pak neviděli. Možná pojal podezření, že jsem němá, teoreticky možná hluchoněmá.

Pořád si myslíte, že jsem ostřílená, větrem ošlehaná profesionálka od doby, co jsem začala mluvit?! :-D

Z oslovených přátel a známých někteří poznali svou příležitost a máme domluvené schůzky, budou možná našimi spolupracovník, anebo ne.To se uvidí.
Někteří se zaradovali nad parfémy a budou možná našimi odběrateli, anebo ne. To se uvidí.
Jiní mou nabídku odmítli. ODMÍTLI vnímáte to? Uvědomujete si, že neodmítli mě, ale moji nabídku? ;-) Svět se nezbořil, stojí dál a kamarádi jsme dál. A jednou možná budou mými spolupracovníky. A nebo ne, to se uvidí :-D

Mí přátelé jsou šikovní, skvělí a jedineční. Všichni do jednoho. Jen někdo z nich ještě nedospěl k rozhodnutí změnit svůj život. Anebo ano, ale tato cesta mu nevyhovuje. Má jinou. Ani lepší, ani horší, prostě jinou.

Tak takhle to mám já.

A jak to máte Vy?
Cítíte, že ten Váš život není takový, jaký si ho představujete? 
A co přesně Vám brání ve vysněném životě?
Napište si to, všechny důvody. Až to napíšete, přečtěte si to a znova a znova a seškrtejte a připište další důvody. Kolik jich jen Vaše hlava dokáže vymyslet a pořád dokola. Až se hlava a ruka unaví, pak to přijde. Zjistíte, že to všechno jsou jen zástupné důvody. Pravé jsou jinde a tam je dobré začít ;-)

V mé oblíbené knížce se píše „když něco chceš, celý vesmír se spojí, aby ti pomohl toho dosáhnout“. Přečtěte si ji a zjistíte, jak to má Alchymista :-)
 
Mimochodem knihu napsal Paolo Coelho. Brazilský autor, který chtěl psát knihy a všichni ho odrazovali. Nikdo se totiž v Brazílii nemůže živit psaním a světový bestseller se tam napsat taky nedá!

Martina, chleba pečící, se skvělým mužem rámečky do úlů pro včelky stloukajícím :-) Oba láskyplně žijící a Yes poslouchající. / Včelám se nelíbí, jsou venku a syn se učí němčinu /

Napište mi, cokoli na martina.jirouskova@vicus-aurea.cz, zavolejte mi. Staňte se mými kolegy, zákazníky, nebo přáteli. Těším se na Vás.

1 komentář:

  1. No jo, tak co se dá dělat, že ano. Já bych se pro partnera taky obětoval. Respektive pro partnerku, to je jasné. Ale na druhou stranu podobnou míru loajality vyžaduji i od toho druhého. A je teda pravda, že současná partnerka to fakt respektuje. Navíc je to fakt kočka. Kdybyste jí viděli, jak jí sluší sexy podvazky. To fakt člověk slintá!: )

    OdpovědětVymazat