pondělí 30. května 2016

O pořádných chlapech – UNIQ No. 82

Zamilovala jsem si vůni Uniq No 82, koupila jsem ji sobě a partnerovi a rozhodla jsem se obohatit Vás recenzí, ačkoli jsem si vědomá toho, že to nebude lehké, snad Vám ji dokážu trochu přiblížit :-)
Obyvatelstvo naší poličky se nebezpečně rozrůstá! :-)

Náš nový člen číslo má číslo 82 a je to fešák středního věku; žádný poblázněný mladíček, ale muž se špetkou nepostihnutelnosti, jisté osudovosti a dráždivou mírou nebezpečnosti. Zralý, temný a záhadný, s velmi zvláštním smyslem pro humor. 82 je přesně jako můj muž. Když se navoní a projde kolem mě, zamrazí mě až do morku kostí, ti dva spolu tvoří spolu opravdu dokonalý pár.

A abych si něco z toho dojmu uchovala pro sebe po celý den, tak se občas navoním také. Co se děje s muži když projdu já, to netuším, budu se muset někoho zeptat :-D
Ale naprosto vážně je z mého pohledu osmdesátdvojka velmi vhodným parfémem pro oba. Klidně by se mohl prezentovat jako unisex.

Rozepíšu se trochu v budoucnu o rozdílech v rozkládání parfémů na různých typech kůže. Dá se říct, že po hodině se dá tušit, že je to stejná vůně jen když to víte. Ačkoli shodné tóny jsou znát a rezonují spolu. Pro páry se smyslem pro humor bude opravdu geniální volbou například pro společenské příležitosti. Podtrhněte situaci vhodným vyladěným outfitem a vyřádíte se do syta. Jen se smiřte s tím, že masová většina Váš humor nepochopí :-). Na druhou stranu těch pár co ano, se mohou směle stát vašimi přáteli – budete si rozumět :-D

Co praví náš moudrý rádce, katalog Uniq :

Složení parfému :

Hlava – citrusy, rozmarýn, perník
Tělo – mandle, tonka
Základ – juchta, pačuli, cedr

Obecné řeči o nekonečné svěžesti citrusů a silných sebevědomých mužích. Všechno je svatosvatá pravda, souhlasím i s tím, že Vám žádná žena neodolá! Ale já si to prostě musím napsat po svém :-)
http://www.uniq-global.com/data/produkty/156_160314111324.png
Takže Vám prozradím, že 82 je inspirována Guerlain L´homme Ideal od nosa pana Wassera, jehož je to druhý počin pro tento světový módní dům. První byl mojito koktejl Guerlain Homme. Naštěstí pro nás všechny se Uniq inspiruje až druhou vůní. Pokud se nepletu, sloganem tohoto parfému bylo cosi ve smyslu, že nemá smysl hledat ideálního muže a je lepší se spokojit s mužem, který používá tento parfém. Osobně v tom vidím jeho příjemný smysl pro humor, který se provoněl / hádejte jaká je předloha tohoto slova / i do jeho parfému.

Protože jsem děvče zvídavé, šla jsem si očichat předlohu a pokoukala jsem se po recenzích. Blahem jsem se zatetelila, když jsem zjistila, že tenhle jeho počin je jedněmi naprosto strhán, druhými nadšeně opěvován. To je přesně můj šálek čaje. Zbožňuji rozpory, obvykle z těchto děl bývají ty nejepší pro mě. Mnozí soudili, že Wasser byl při tvorbě tohoto parfému pod tlakem. Neznám Thierryho, takže těžkou soudit, zda byl nebo ne. Asi by se to dalo pochopit, když Vám přes rameno pod ruce kouká z jedné strany Shalimar a z druhé Mitsouko, tak se jeden zapotí :D

Vraťme se zpět k naší vůní Uniq 82, omluvila bych se Vám za odbočku, ale jsem si jistá, že bylo v tomto případě naprosto na místě uvést předlohu a přiblížit Vám i zrod tohoto parfému. Takže se neomluvím :-D
Za sebe však mohu konstatovat, že je to vůně  velmi civilní, která se dá nosit denně a která muže opravdu korunuje. Jistě to není masovka, ale to je moc dobře pro nás, které ty masovky moc nemusíme, a pro naše muže, kteří si zaslouží něco výjímečného.

Co cítím já?

První nuance, která se z parfému rozvoní je jemná, až mírně ženská vůně citrusů, opravdu jen na zlomek minuty. V dalším momentu se vymezí vůní hořkého pomeranče s mandlí temnější a mužnější nótou. Ke které se pomalu / a myslím v horizontu desítky minut přidává směs koření a odněkud se vynořivší vůně / skoro až chuť /višňového likéru s mandlemi. Ňam. Kde se vzal to netuším, ale je tam. Možná je to vůně až do švestkových povidel.

Asi po hodince ustupují tyto gurmetské tóny do pozadí a rozehrává se part tonky. Podle mnohých je srdce parfému kvůli tomu nudné. Nedomnívám se, je umě vybalancované, a vanilkové tóny naprosto nepůsobí přesladce či synteticky, spíš suše, s nádechem kakaa. Jakmile se za pár hodin přidají tóny kůže, cedru, dostává se ke slovu moje milovaná zakouřená klasika, která mě svou drsnou mužností spolehlivě vždycky znova posadí na zadek.

Chlap, který používá tenhle parfém je prostě chlap jako řemen :-D   Není to snový ideál, který Vám bude nosit každý den růže, nivě tokat a zamilovaně Vás pozorovat dnem i nocí. Je to chlap, který je k sežrání v obleku, i v odrbaných kalhotech, když spravuje odpad a vzteká se u toho. Kvůli kterému se Vám doteď občas podlomí kolena, i když spolu žijete už patnáct let. A o kterém prostě víte, že když ho budete potřebovat, tak tam bude -  A ještě k tomu bude bohově vonět! :-D

Stáhněte si katalog, projděte si naše stránky www.uniqperfumes.cz a pojďte se mnou tvořit svoji novou, voňavou realitu.

Vaše poblázněná Marťa, s nosem plným osmdesátdvojky / znova jsem v ní dneska hledala tón po tónu / a už skoro vyléčenými zoubky.

1 komentář:

  1. Jako taky jsem přemýšlel, že si koupím nějaký kvalitní parfém. Změnil jsem práci, dělám teď prodej šroubových kompresorů a tak samozřejmě potkávám různé klienty z různých vrstev. A když chlap příjemně voní, tak je to prostě vždycky známka kvalitních služeb. ;-) Nebo co si o tom myslíte vy? Já myslím, že to tak je.

    OdpovědětVymazat