středa 25. května 2016

O novém webu, bolavých zubech a voňavém štěstí

Krásný den,

po krátké odmlce jsem tu zpět. Bez recenzce, ale zato s plnou náručí voňavých novinek.

V první řadě, to nepříjemné, od minulého pondělí bojuji o svou milovanou pětku vpravo nahoře za vydatné pomoci pana dochtora Mrkvičky. Zatím je to remíza, zub je na svém místě, místy vede zánět, místy se vracím zpět k vědomí a dotahuju :-) Tak mi držte palce, je to moje oblíbená seč leta problematická pětka.

Ve chvílích vědomí, kdy zabírají prášky na bolest jsem dostavěla voňavý, vymazlený, vymydlený a až na půdu krásný web. Jsem z něj nadšená a mé velké díky patří Davidu Kiršovi a Stáně Mrázkové, kteří mě / nevěda / poslední dva roky motivují. A dneska je tu první mimčo mého odhodlání.

www.uniqperfumes.cz 

Snažila jsem se ho udělat co nejvíc přehledný, co nejčistší a co nejpravdivější. Dávám do tohoto nového parfémového projektu svůj dosud nabytý um. Zatím je tam jen zlomek informací, máte se na co těšit.

Například dneska snad zabrala antiobiotika, takže konečně dopíšu slibovaný ebook o tom, jak si správně vybrat sortu vůní. Není to tak jednoduché, jak se to na první pohled zdá. Kdo navštívil jednou parfumerii, ví o čem mluvím. Tisíce a tisíce flakonů, naleštěných až děsivých, překrásná prodavačka a ostraha v koutě :-) A vyberte si!

Uniq perfumes je moje voňavé štěstí, je to zhmotněný sen, který se báječně zapasoval do mé stávající praxe. Tak moc jsem si přála se vrátit zpět k parfémům, až se mi to povedlo, snad to bude dobrá zpráva i pro Vás!

Vaše bolavá, ale šťastná a voňavá Marťa :-D




Žádné komentáře:

Okomentovat